Daphna este — crede ea — modelul de evreică demn de urmat. Este cea care provine din partea mai puțin bogată a familiei, care își face datoria religioasă, care învață bine și care vrea să plece în armata israeliană. Este logodnica lui Gilad, un tânăr aflat de cinci ani în serviciul armatei israeliene. Și, explică ea, era favorita bunicului special pentru că este atât de devotată vieții evreiești. În comparație cu autoportretul pe care Daphna și-l expune, se află, în galeria familiei, portretul pe care ea îl face lui Liam: un nenorocit care a abandonat viața de evreu, a devenit ateu și acum trăiește în desfrâu cu iubite asiatice și americane. Un om de nimic care se crede superior tuturor și nu are nimic de arătat. Privit, însă, din perspectivă obiectivă, Liam nu este, într-adevăr, reprezentatul perfecțiunii; dar cine este, în fond? Dar, în contextul piesei, este catalizatorul reacției chimice de descompunere a acestei imagini false pictate de Daphna. El este cel care ne deschide perspectiva spre o altă față a Daphnei – cea pe care ea o ţine ascunsă. Opune acuzaţiilor lui Daphna de superioritate, tentative de manipulare şi superficialitate, acţiuni prin care ea însăşi dă dovadă de aceleaşi defecte.