Benzinarul (Armand Crișan), femeia de serviciu (Oana Jipa) și clientul (Dorian Leonte) funcționează ciudat împreună, deși contextul scenic le este comun. Fiecare cu povara și tristețea lui, dar și fiecare în jocul lui. Poveștile celor trei sunt înnodate dramaturgic, personajele sunt într-un schimb verbal, replicile au un firesc al lor, dar nu și interacțiunea propriu-zisă. Personalitățile lor artistice par incompatibile. Nu e nevoie de un tipar anume pentru a juca un client. Cu toate acestea, Dorian Leonte are o lentoare în mișcări și în reacții care deranjează și plictisește. Discreția și noblețea pe care le transmite îl șterg, din păcate, în planul acțiunii. Acest fel de manifestare scenică intră în conflict cu interpretarea energică dată de Oana Jipa personajului său. Scena contactului sexual dintre ei doi, în cabina-frigider, nu este doar neverosimilă, ci și dureros de ascultat, luând în calcul motivațiile, datele personajelor, dar și chimia scenică dintre acestea. Ne-am obișnuit să se ţipe la teatru. Personajul Femeii de serviciu a primit din partea dramaturgiei mai multă prudență în conturarea individualității sale. E jucată cu forță, cu elan, chiar dacă există momente, multe din păcate, de preaplin. Mama care urmează sau nu să fie, fetița ingenuă sau deja femeia sunt fațete ale personajului său. Dialogul ei interior și cel imaginar, cu copilul nenăscut, mărturisiri dureroase ca „Nu știu când am fost fată prima oară.”, „Copilul ăsta e moartea care crește în mine.”, replicile dure date partenerilor săi dau adâncime și concretețe rolului. Vânzătorul de benzină e constant în interpretare, fără să uimească, în schimb. Imaginea tatălui-mamă, pe care o înfățișează pentru scurt timp, când preia burta de gravid(ă), este provocatoare și asumată de tânărul actor. În benzinărie nu poți fi cine vrei, dar poți fi mai mult decât ești. Într-o secundă poți cumpăra ieftin un copil pe un litru de benzină, într-o alta, poți plăti scump.